Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Saturday, August 28, 2010

tentang diA

tentang diA


ape saje tentang die ade di otakku yg asyik memikirkan ttg die,,kenape DIA,,actually die tuh aku kenal since aku form 5 sampai kini,,alhamdullah..kate org ade jodoh x kemane..tp tkut org nye yg kemane..hhehehe,,ade2 je aku ni,,

hmmm...bile sebut ttg die..aku msti mengukirkan senyuman..biase la tuh,,time bercinte mmg senyum..cube da bercakar-cakaran..muke mcm zombie,.,hahaha,,tp biase la kn.,,adat BERCINTA mmg sebegitu,,bak kate org,sedangkan lidah lg tergigit,,ini kn org yg blh dicubit2...hehehe,,bercinte mmg indah,,apetah lg bile ade org yg syg n care dekat kite,,lg la indah,,bile da indah 2,,mule la nk asyik nk berangan je..

bg aku..DIA yg aku kenal sgt2 romantik..itulah org yg kucari..mngkin tepat..tp jodoh bkn la di tgn kite..aiyak,,mate sudah mengantok...later i update k

No comments:

Post a Comment