Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, October 18, 2011

Kawen sudah abg ku..

tgk kt title tu,,sebenarnye da 2 minggu abg aku kawen,tp tuan punye blog ni menghadapi beberape kesulitan termasuk menahan mate yg mengantuk utk update blog yg da berhabuk ni..(@_n)
Ok..mmg sgt2 penat bile buat majlis kahwen ni kn,event kiteorng pakai catering je masak..

ok2..mari kawan2 jom tgk sikit2 gmbar yg ade ni..heee


oppss,,ha ni time pukul 12 pagi..tgk aku n kakak ipar bz tau..bekeje keras aku time ni..(padahal x wat pape pun) heee..Ok Nexth


sedare mare ku yg dtg dr nun jauh di singapura,ni da mlm,masing2 ngadap tv tgk bola (@_n) heee..Ok Next



bermule la seawal jam 10 pagi,dgn marhaban,sementare 2,para2 catering kt luar,sibuk wat preparation..

wah..kemain lgi anak2 buah aku ni ye..sape suruh berpimpin tgn ni..hepp..x suruh wat,,laju2 si cantik n si kacak atas ni buat ye..comel kan,,yg penting tukang mekap dorang ni A.C.U die ye(aku le 2) heee..
ha..itu diee..kompang di palu...pengantin malu..lallala..rombongan pengantin dah pun tibe..



 sekian saje..heee..
semoge jodoh berpanjangan hingga akhir hayat dan mendapat zuriat yg soleh dan solehah..amin..

1 comment:

  1. hah 2 la..kn da ber'sawang2 blog da lme xupdate..aritu ade sarang labah2..tapi den da tulun buangkan..ahahah..btw selamat pengantin baru utk abg kakam..peace yo :)

    ReplyDelete